Besked Smykker

Jeg har fået gang i mine stempler og min sav. Så nu kommer der en ny linje smykker, der er noget anderledes end det andet. 

Jeg kan nu lave smykker på bestilling med hvad end tekst du ønsker. Send en mail til danagonia@hotmail.com

Første færdige smykke er et par øreringe, med teksten “Moon – Child”. Inspireret af nattens børn, vampyrene.

Disse vil være til salg til Trapholt Pinse  markedet d. 22-24Maj. Bliver de ikke solgt, kommer de op i webshoppen.

Til markedet er jeg igang med “navne skilte halskæde” til mig og mine hjælpere. Så led efter det lille hjerte, med teksten Danagonia.

April 24, 2010. Tags: . Besked Smykker.

One Comment

  1. Linda replied:

    I love the moon child earrings! Not too crazy about the vampire stuff, but those are great.

Leave a Reply

Trackback URI

